” Kazincbarcikán a fűtési időszakban, azaz november 15. és április 15. között máshol lesznek elérhetőek a Polgármesteri Hivatal Fő téri épületében működő osztályok és csoportok, de az ügyfélfogadás időpontjai is módosulnak. Mutatjuk, hogyan.
Az energiaárak drasztikus emelkedése miatt Kazincbarcika Város Önkormányzatának képviselőtestülete nehéz döntéseket kényszerült meghozni november 10-i ülésén. A kényszerű lépések miatt a Polgármesteri Hivatal Fő tér 4. szám alatti épülete 2022. november 15-től bezár. A szervezeti egységek április 15-ig a következő helyszíneken és időpontokban érhetőek el:
- Kazincbarcika, Fő tér 35. (korábban az Építéshatósági csoport elhelyezésére szolgált) — itt a Hatósági és Jogi Osztály a következő feladatokat végzi majd:
- a képviselőtestület és a bizottságok működésével kapcsolatos feladatok
- gondnoksági feladatok
- iktatással kapcsolatos feladatok
- postázással kapcsolatos feladatok
- személyzeti és munkaügyi feladatok.
- Kazincbarcika, Fő tér 36. — ezen a címen a Hatósági és Jogi Osztály Szociális csoportja működik továbbra is, illetve a következő ügyeket lehet még itt intézni:
- anyakönyvi igazgatással kapcsolatos feladatok
- népesség-nyilvántartással kapcsolatos feladatok
- hagyatéki ügyekkel kapcsolatos feladatok
- egyéb igazgatási feladatok
- kereskedelmi igazgatással kapcsolatos feladatok.
Az ügyfélfogadási rend november 15-től április 15-ig az alábbiak szerint alakul:
Hétfő | 08:00 – 12:00 | Szociális csoport | 48/514-767 |
Kedd | 08:00 – 16:00 | Igazgatási csoport | 48/514-748 |
Szerda | 08:00 – 16:00 | Igazgatási csoport | 48/514-748 |
13:00 – 16:00 | Anyakönyvvezető | 48/514-748 | |
Csütörtök | 08:00 – 12:00 | Szociális csoport | 48/514-767 |
Péntek | az ügyfélfogadás szünetel |
Az anyakönyvvezetők a haláleset-bejelentést teljes munkaidőben fogadják.
- Kazincbarcika, Építők útja 15., III. emelet — ide költöznek a Gazdálkodási Osztály, a Polgármesteri Iroda, valamint a Hatósági és Jogi Osztály jogi feladatot ellátó kollégái.
- Kazincbarcika, Munkácsy tér 7. — a Városüzemeltetési és Rendészeti Osztály Városüzemeltetési csoportja végzi ezen a címen a feladatát.
- A Gazdálkodási Osztály Adócsoportja, valamint a Városüzemeltetési és Rendészeti Osztály Rendészeti csoportja a megszokott helyen működik tovább.
A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje november 15-től április 15-ig így alakul:
Kedd | 07:30 – 16:00 |
Szerda | 07:30 – 16:00 |
A változás a Polgármesteri Hivatal elektronikus elérhetőségeit nem befolyásolja, telefonon pedig a 48/514-700-as központi telefonszámon, illetve a fentebb megadott telefonszámokon érhetőek el az ügyintézők. Az alvonalak átmenetileg nem működnek.”
Forrás: Kolorline
Fotó: RJ